A Neptun-rendszerben történik a hallgatók tanulmányaival kapcsolatos hivatalos ügyintézés. Így többek között:
- A tanulmányi ügyintézők itt hirdetik meg:
- a felvehető tantárgyakat
- az előadások és gyakorlatok időpontjait
- a vizsgaidőpontokat
- A hallgatók pedig ebben a rendszerben:
- veszik fel a hallgatni kívánt tantárgyakat
- itt jelentkeznek vizsgára
További részletes információ itt érhető el.
A Neptun-rendszernek saját bejelentkezési rendszere van, ami független az egyetem központi felhasználóazonosítási rendszereitől (SeKA, O365). Minden felhasználó kap egy 6 karakterből álló egyedi bejelentkezési nevet (Neptun-azonosító). A hallgatók ezt az egyetemre történő felvételkor kapják, az oktatók pedig az oktatási feladatuk megkezdésekor. Ugyanekkor kapnak egy induló jelszót is, azzal tudnak bejelentkezni.
- Amennyiben egy konkrét tárggyal kapcsolatosan van kérdése, akkor az oktató intézetben keresse meg a tanszéki adminisztrátort.
- Amennyiben a Neptun használatával kapcsolatosan általános kérdése van, a tanulmányi előadójához forduljon.
- Amennyiben a rendszer nem elérhető vagy “Server Error” hibaüzenetet kap, az Informatikai Főigazgatóság Infrastruktúra Üzemeltetési Osztályának munkatársát keresse,
- Amennyiben jelszó problémája van, akkor a Neptun-csoporthoz érdemes fordulni.